Converter til (mus og tastatur )
Posted: 23 August 2010 04:09 PM   [ Ignore ]
Total Posts:  1
Joined  2010-08-23

Hej har længe ønsket en løsning så man kunne spille med tastatur og mus, er gammel pc gamer og har aldrig kunne venne mig til at skyde med controller.
Nu er der kommet en converter der gør man kan spille med sit eget tastatur og mus.

Pinvin Eagle Eye Converter ( se youtube ) eller google det.

er der nogen der har prøvet den eller hørt om Sony ikke vil gå med til det.

Der er en del der hyler op om det er snyd og bruge et sådan setup da man er noget hurtigere og mere nøjagtig med musen i forhold til controller….min holning ærgeligt så må i øve jer noget mere wink om ikke andet ville det vere super til single player…til dem der gider det.

m.v.h. S

Sig hvad i syntes om det evt.

Profile

Posted: 23 September 2010 11:18 AM   [ Ignore ]   [ # 1 ]
Total Posts:  44
Joined  2010-09-21

Har ikke selv prøvet den type converter du nævner, men havde (inden jeg skiftede fra pc til ps3) samme holdning at jeg SKULLE have en mus da controlleren var for svær ved fps-spil.

Jeg googlede en masse timer, og fandt ud af at der er alternative “kontrollere” som faktisk er en mus (til højre hånd) og en “Wii-nunchuck”-agtig kontroller til venstre.

Der var 2 alternativer: FragNstein og FragFX. halvdyre kontrollere, men jeg besluttede at købe dem begge.

den trådløse (fragNstein) havde fedt design, og ok brugeranvendelse, men var et helved at sætte op da den krævede pc support før den virkede perfekt.

FragFx V.2 (med ledning) var lige i øjet og en fortrinelig kontroller. ren plugNplay og sensitivity kan justeres på siden af den ene kontroller.

Ved godt at du gerne vil have tastertur med, men det jeg tror, du synes er svært ved ps-kontrolleren er at sigte og det giver disse alternativer. Det er bare tilvending at bruge

wii-nunchucken-kontrolleren. og det giver en følelse af at spille konsol istedet for pc ....

Har også hørt at konverterne kræver en masse opsætning som er besværlig og kun dur til det givne spil du opsætter den til ...

Håber du kan bruge det til noget…..

Hygge

Profile

‹‹ Rat og peder      HDMI kabel til PS3 ? ››