Søger hjælp til Modern Warfare 2
Posted: 25 February 2010 03:58 PM   [ Ignore ]
Total Posts:  73
Joined  2001-11-07

Jeg vil gerne opnå 100% trophies/platinum i MW2, men jeg har besvær med Spec Op missionerne.
Er nået 88% trophies, og har 42/60 stjerner i Spec Op.
Så jeg søger nu hjælp fra jer, som er hajer til de lede missioner, til at hjælpe mig med dem.
Mit PSN ID er Jesper_Soeby, og så kan i adde mig, eller omvendt (kræver at jeg kender dit I)
Mange tak

Signature 

Platinum trophies:
Assassin’s Creed II - Burnout Paradise - Call of Duty: Modern Warfare 2 - Trivial Pursuit - LittleBigPlanet - The Godfather II - The Saboteur - Uncharted 2: Among Thieves - Medal of Honor - Uncharted: Drake’s Fortune - LEGO: Indiana Jones 2 The Adventure Continues - LittleBigPlanet 2 - Call of Duty: Black Ops - Fallout 3 - Fallout: New Vegas - inFamous - Red Dead Redemption - Dead Nation

Profile

Posted: 27 February 2010 11:45 PM   [ Ignore ]   [ # 1 ]
Joined  2001-11-07

88% trophies, men kunne stadig bruge noget hjælp.

Signature 

Platinum trophies:
Assassin’s Creed II - Burnout Paradise - Call of Duty: Modern Warfare 2 - Trivial Pursuit - LittleBigPlanet - The Godfather II - The Saboteur - Uncharted 2: Among Thieves - Medal of Honor - Uncharted: Drake’s Fortune - LEGO: Indiana Jones 2 The Adventure Continues - LittleBigPlanet 2 - Call of Duty: Black Ops - Fallout 3 - Fallout: New Vegas - inFamous - Red Dead Redemption - Dead Nation

Profile

Posted: 02 March 2010 08:32 PM   [ Ignore ]   [ # 2 ]
Joined  2001-11-07

Mangler nu kun fem stjerner i Special Operations, og har klaret “High Explosive” og “Armor Piercing”
Mangler nu kun “Wardriving” og “Wetwork”
Behøver ingen hjælp, da min gode ven og jeg har et godt teamwork!
Out

Signature 

Platinum trophies:

Profile

Posted: 04 March 2010 05:43 PM   [ Ignore ]   [ # 3 ]
Joined  2001-11-07

Så er det sket… 69 stjerner, og 100% trophies!

Signature 

Platinum trophies:

Profile

Posted: 14 April 2011 03:15 PM   [ Ignore ]   [ # 4 ]
Total Posts:  13
Joined  2011-04-14

hey raspberry vis du har brug for hjælp en anden gang , kan du bare skrive , er altid klar til at hjlæpe wink

Profile

Posted: 14 April 2011 03:16 PM   [ Ignore ]   [ # 5 ]
Total Posts:  13
Joined  2011-04-14

når jah… vis det er, hedder jeg kongen66900 på ps3 raspberry

Profile

Posted: 07 June 2011 07:40 AM   [ Ignore ]   [ # 6 ]
Total Posts:  3
Joined  2011-06-07

Thank you, this is a very valuable post, some of great to help me!!

Signature 

Do you know the cheap prada clutches for women?A good bag can show that you value, so you attract more envy.PJYSHINE20110607

Profile

Posted: 03 August 2011 11:50 AM   [ Ignore ]   [ # 7 ]
Total Posts:  1
Joined  2011-08-03

Hey, nogle derude som kan hjælpe mig i Modern Warfare 2 speciel ops missionerne ? 
Mangler kun det trofæ før jeg får platinum i det.. Jeg mangler ca 7 missioner kun.

Profile

Posted: 17 November 2011 03:30 AM   [ Ignore ]   [ # 8 ]
Total Posts:  2
Joined  2011-11-17

Cheap wow gold aid to create stations,It is no shock consequently that plenty of gamers, discouraged creating utilization of their tries to produce valuable metallic that tough method.
Tera Gold
Cheap World Of Warcraft Gold

Profile