PS3 Forælderkontrol‏
Posted: 16 February 2010 07:01 PM   [ Ignore ]
Total Posts:  3
Joined  2010-02-16

Hej.

Mine forælder og jeg har købt en PS3. Da vi satte den op blev der oprettet en master konto, og en underkonto til mig, (jeg er 16 snart 17 år). Problemet er at når jeg vil spille onlline i fx Grand Theft Auto IV og Modern Warfare 2, kan jeg ikke fordi, den kommer og siger “Online service is disabled on you Playstation-network account due to parental conrtol restrictions” Jeg kan ikke forstå det, da alt det der forælderkontrol er sat på sluk.! hvad kan man gøre?

Mvh Fenik

Profile

Posted: 16 February 2010 09:55 PM   [ Ignore ]   [ # 1 ]
Total Posts:  73
Joined  2001-11-07

Jeg ved ikke hvad man kan gøre, men det er en af grundene til at jeg lavede min egen masteraccount, jeg er 14

Signature 

Platinum trophies:
Assassin’s Creed II - Burnout Paradise - Call of Duty: Modern Warfare 2 - Trivial Pursuit - LittleBigPlanet - The Godfather II - The Saboteur - Uncharted 2: Among Thieves - Medal of Honor - Uncharted: Drake’s Fortune - LEGO: Indiana Jones 2 The Adventure Continues - LittleBigPlanet 2 - Call of Duty: Black Ops - Fallout 3 - Fallout: New Vegas - inFamous - Red Dead Redemption - Dead Nation

Profile

Posted: 17 February 2010 04:04 PM   [ Ignore ]   [ # 2 ]
Joined  2010-02-16

Igår skrev jeg en mail til PS3 dansk support, hvor jeg skrev det som her inde, og idag har jeg fået en mail, at de vil fjerne den blokade, og nu virker det bare.. smile

Mvh Fenik

Profile

Posted: 17 February 2010 09:47 PM   [ Ignore ]   [ # 3 ]
Total Posts:  73
Joined  2001-11-07

Nice, måske mødes vi i Modern Warfare 2 smile

Signature 

Platinum trophies:
Assassin’s Creed II - Burnout Paradise - Call of Duty: Modern Warfare 2 - Trivial Pursuit - LittleBigPlanet - The Godfather II - The Saboteur - Uncharted 2: Among Thieves - Medal of Honor - Uncharted: Drake’s Fortune - LEGO: Indiana Jones 2 The Adventure Continues - LittleBigPlanet 2 - Call of Duty: Black Ops - Fallout 3 - Fallout: New Vegas - inFamous - Red Dead Redemption - Dead Nation

Profile

Posted: 18 February 2010 04:21 PM   [ Ignore ]   [ # 4 ]
Joined  2010-02-16

Hehe… Måske.. :D

Profile