Ps3 Slim i hvid?
Posted: 07 January 2010 02:01 PM   [ Ignore ]
Total Posts:  73
Joined  2001-11-07

Hej

Jeg sad inde med dette spørgsmål igår, og da jeg vidste at ps3 forummet ville åbne idag ventede jeg.
Jeg ville spørge om, om der kommer en hvid ps3 slim til Danmark på noget tidspunkt.
Har læst at de kan fås i Japan, men det kunne være federe her hjemme.
Vidste ikke hvor jeg skulle poste dette

dkSoeby

Signature 

Platinum trophies:
Assassin’s Creed II - Burnout Paradise - Call of Duty: Modern Warfare 2 - Trivial Pursuit - LittleBigPlanet - The Godfather II - The Saboteur - Uncharted 2: Among Thieves - Medal of Honor - Uncharted: Drake’s Fortune - LEGO: Indiana Jones 2 The Adventure Continues - LittleBigPlanet 2 - Call of Duty: Black Ops - Fallout 3 - Fallout: New Vegas - inFamous - Red Dead Redemption - Dead Nation

Profile

Posted: 09 January 2010 08:40 AM   [ Ignore ]   [ # 1 ]
Administrator
Total Posts:  11
Joined  2009-12-12

De rygter jeg har set vedr. den hvide siger, at den eneste måde man i DK kan få en, er ved at importere en selv fra Asien, der lader ikke til at være nogen planer om at hente den officielt til DK. Desværre for den er cool! smile

Men man kunne jo skrive til eksempelvis Coolshop og/eller Sony Danmark og høre, jo flere der skriver til dem, jo større er chancen for at de tager den hjem.

Profile

Posted: 09 January 2010 10:48 AM   [ Ignore ]   [ # 2 ]
Joined  2001-11-07

Jeg synes nemlig også at den er vildt cool, men det ændres hvis man skal betale 500-1000 kr. ekstra

Øv øv

Signature 

Platinum trophies:
Assassin’s Creed II - Burnout Paradise - Call of Duty: Modern Warfare 2 - Trivial Pursuit - LittleBigPlanet - The Godfather II - The Saboteur - Uncharted 2: Among Thieves - Medal of Honor - Uncharted: Drake’s Fortune - LEGO: Indiana Jones 2 The Adventure Continues - LittleBigPlanet 2 - Call of Duty: Black Ops - Fallout 3 - Fallout: New Vegas - inFamous - Red Dead Redemption - Dead Nation

Profile

Posted: 10 January 2010 04:43 PM   [ Ignore ]   [ # 3 ]
Total Posts:  1
Giver ikke meget mening at tage en Ps3 hjem fra Asien af.
Du vil nemlig kun kunne bruge den til Ps3 spil og kodefri BLU-Ray.

Ps1 spil og dvd film fra vores region vil ikke virke…

Signature 

83.91.242.132

Profile

Posted: 10 January 2010 07:42 PM   [ Ignore ]   [ # 4 ]
Joined  2001-11-07

Hej ZombieLife :D

Vidste faktisk godt det der, men alle ved at man glemmer smile

Signature 

Platinum trophies:

Profile

Posted: 31 October 2010 10:07 PM   [ Ignore ]   [ # 5 ]
Total Posts:  1
Joined  2010-10-31

I love my PS3 slim

Signature 

Moving Company Reviews|Moving Quotes|Moving Estimates

Profile

ps3 hacked!!! ››