Hvad skal rettes til?
Posted: 06 January 2010 10:32 AM   [ Ignore ]
Administrator
Total Posts:  11
Joined  2009-12-12

Da Dansk PS3 Forum er et helt nyt site, vil der være ting der skal rettes til, eller funktioner der skal laves. For selv om sitet her ligner Dansk PSP Forum meget, vil der alligevel altid være noget.

De ting vil jeg samle i denne post, så I kan følge med i hvad der sker af rettelser og forbedringer. Har du ting du synes skal rettes til, eller ønsker til funktioner, så post dem endelig her!

RETTES TIL (efter sitet med nyheder for alle forum-sites er lavet):
- Logoet er lavet orange, for at adskille det fra DPF. Men det står måske ikke helt godt til den blå farve, som Default forum-themet har. Derfor vil jeg tilrette Default themets CSS, så det passer bedre til den orange farve, som jeg faktisk ret godt kan lide.

- Gøre opmærksom på sitet, via Google AdWords reklamer, når folk søger på sitet. Køre en kampagne på ca. en måned, så det ikke bliver for dyrt smile

- Lave Drop-Down menu i toppen af alle sider, så man nemt kan skifte mellem alle vores sites.

- Lave side med nyheds-feeds fra Sony og andre kilder.

... opdateres løbende ...

[ Edited: 28 December 2010 12:37 PM by Thomas Boelskifte (Admin/Webmaster) ]
Profile

Posted: 09 January 2010 10:05 AM   [ Ignore ]   [ # 1 ]
Administrator
Total Posts:  11
Joined  2009-12-12

Vi skal også have lavet en konkurrence på PS3-Forum, for at fejre vi er gået live med sitet.

Så vi laver en omkring samme tid, som vi laver en konkurrence på PSP-Forummet.

Profile

Posted: 14 January 2010 10:16 PM   [ Ignore ]   [ # 2 ]
Total Posts:  73
Joined  2001-11-07

Det lyder fint.

Mht. konkurrencen på dette forum, tror jeg lige vi skal have nogle flere med over.
Jeg ved godt at vi først lige er startet, men der er ca. kun 3 personer som har postet.

Signature 

Platinum trophies:
Assassin’s Creed II - Burnout Paradise - Call of Duty: Modern Warfare 2 - Trivial Pursuit - LittleBigPlanet - The Godfather II - The Saboteur - Uncharted 2: Among Thieves - Medal of Honor - Uncharted: Drake’s Fortune - LEGO: Indiana Jones 2 The Adventure Continues - LittleBigPlanet 2 - Call of Duty: Black Ops - Fallout 3 - Fallout: New Vegas - inFamous - Red Dead Redemption - Dead Nation

Profile

Posted: 17 February 2010 09:48 PM   [ Ignore ]   [ # 3 ]
Total Posts:  73
Joined  2001-11-07

Der skal gøres noget ved signaturen. Man kan ikke indsætte sit PSN ID, og andet

Signature 

Platinum trophies:
Assassin’s Creed II - Burnout Paradise - Call of Duty: Modern Warfare 2 - Trivial Pursuit - LittleBigPlanet - The Godfather II - The Saboteur - Uncharted 2: Among Thieves - Medal of Honor - Uncharted: Drake’s Fortune - LEGO: Indiana Jones 2 The Adventure Continues - LittleBigPlanet 2 - Call of Duty: Black Ops - Fallout 3 - Fallout: New Vegas - inFamous - Red Dead Redemption - Dead Nation

Profile

Ønsker til nye sub-fora ››